|

WolfVision Debuts New Room Scheduling, Wireless Presentation, & Visualizer Solutions at InfoComm 2019

WolfVision will be introducing three new ground-breaking solutions to the U.S. market at Infocomm 2019; the Cynap Pure, a 4K-capable wireless presentation appliance, vSolution Meeting, an intuitive room-scheduling and meeting management tool, plus the VZ-8.UHD Visualizer, the company’s first native 4K UHD Visualizer system.

These new systems present ground-breaking, first-of-kind developments for their respective product categories, and expand WolfVision’s award-winning portfolio of presentation and collaboration solutions.
icon PDF download

Interessen

Please select all the ways you would like to hear from WolfVision GmbH:

Sie können sich jederzeit abmelden, indem Sie auf den Link in der Fußzeile unserer E-Mails klicken. Durch das Klicken auf Abonnieren bestätigen Sie, dass Ihre Daten zur Verarbeitung an Mailchimp übertragen werden. Erfahren Sie hier mehr über die Datenschutzrichtlinien von Mailchimp und unsere eigenen Datenschutzrichtlinie hier.

rauten-muster